MODERNA HRVATSKA

MODERNA HRVATSKAPočetna stranicaO udruziKartaKontakti
Teme
Programski dokumenti
Početna >> Zdravlje za sve >> Zeleni čaj štiti od gripe bolje nego cjepivo
Zdravlje za sve

Zeleni čaj štiti od gripe bolje nego cjepivo

Osim cijepljenja protiv sezonske gripe postoje određeni koraci koje možete poduzeti kako bi se zaštitili od ove zarazne bolesti i osigurali bezbrižnu zimu.

Jedna od takvih namirnica je zeleni čaj koji može smanjiti rizik od zaraze gripom za čak 75 posto! Zdravstvene se dobrobiti ovog napitka pripisuju katehinima - fitokemikalija sa svojstvima antioksidansa koji ovom čaju daju karakterističan, pomalo gorak okus.

Stručnjaci su u svoju studiju uključili gotovo 200 zdravstvenih radnika koji su bili izloženi posebno visokom riziku od gripe, a koje su podijelili u skupine. Ispitanici jedne skupine su svakodnevno uzimali 378 mg katehina, dok su drugi uzimali 210 mg teanina kroz razdoblje od pola godine. Ustanovljeno je kako se gripom zarazilo 75 posto manje ispitanika koji su uzimali katehine zelenog čaja, što je za 15 posto više od rezultata preventivnog cijepljenja (sudeći po rezultatima objavljenima u časopisu Lancet).

U drugoj su studiji istraživači Sveučilišta Shizuoka pokazali kako grgljanje zelenog čaja bolje sprječava gripu nego ispijanje. Smatraju da su grgljajući čaj ispitanici duže izložili viruse u grlu katehinima.

 Zeleni čaj predstavlja pravi rudnik antioksidansa koji sprječavaju nakupljanje štetnih molekula u organizmu (slobodnih radikala koji uzrokuju oksidacijski stres). Tako dvije šalice čaja opskrbljuju organizam jednakom količinom antioksidansima kao i pet porcija povrća ili dvije jabuke. S obzirom da zeleni čaj osigurava mnoge druge zdravstvene dobrobiti, a kada je u pitanju zaštita od gripe ne podrazumijeva injekciju, čini se kao idealan izbor za omiljeni zimski napitak.

Naši partneri Tanja i Goran iz Kuće zelenog čaja znaju sve što se može znati o zelenom čaju. Odaberite čaj po svom ukusu iz njihovih kolumni: Kuća zelenog čaja.

Datum: 09.12.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Povratak I Ispiši članak Vrh stranice
Zdravlje za sve - Prethodni članci

Nova otkrića u širenju Alzheimerove bolesti

Alzheimerova bolest širi se predvidljivim putevima iz jednog dijela mozga u drugi preko dodirnih točaka živčanih stanica, tzv. sinapsi, pokazalo je novo američko istraživanje.

Datum: 03.02.2012 I Autor: MoH/Pliva zdravlje Vrh stranice

Pješaci, slušanje glazbe s mp3 playera je opasno!

Ako volite slušati glazbu iz mp3 playera ili sličnog prijenosnog gadgeta dok pješke idete na posao, mogli biste razmisliti o ovoj opasnoj navici. Oprez!

Datum: 20.01.2012 I Autor: MoH/Ordinacija.hr Vrh stranice

Prehranom protiv moždanog udara

Iako prehrana s visokim udjelom bjelančevina može biti korisna nisu svi proteini isti - konzumiranje velikih količina crvenog mesa povećava rizik od moždanog udara dok ga bijelo mese smanjuje, prema američkom istraživanju.

Datum: 13.01.2012 I Autor: MoH/Pliva zdravlje Vrh stranice

Mutacija gena povećava rizik od raka kože

Rezultati najnovijeg istraživanja su pokazali kako genetska predispozicija povezana sa smeđim očima i madežima može povećati rizik od raka kože za dva i pol puta.

Datum: 18.11.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr Vrh stranice
Zdravlje za sve - Ostali članci
Prepečeno meso udvostručuje rizik od raka
Datum: 11.11.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Hzzo nabavio 600 000 doza cjepiva protiv gripe
Datum: 04.11.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Ladica za povrće je najopasniji dio hladnjaka
Datum: 28.10.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Pravilnom prehranom do zdravog osmjeha
Datum: 21.10.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Sirovo mlijeko smanjuje rizik od astme i alergija
Datum: 06.10.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Vitaminom D snizite rizik od raka debelog crijeva
Datum: 30.09.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Detoksikacija grožđem
Datum: 23.09.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Visoka temperatura smanjuje učinkovitost lijekova
Datum: 26.08.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Stručnjaci oboljelima od raka preporučuju tjelesnu aktivnost
Datum: 18.08.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Ubodi i ugrizi životinja
Datum: 29.07.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Pregled arhive
 
Projekti
Partneri