MODERNA HRVATSKA

MODERNA HRVATSKAPočetna stranicaO udruziKartaKontakti
Teme
Programski dokumenti
Početna >> Zdravlje za sve >> Vitaminom D snizite rizik od raka debelog crijeva
Zdravlje za sve

Vitaminom D snizite rizik od raka debelog crijeva

Vitamin D može pomoći u zaštiti od raka debelog crijeva, tvrde kineski istraživači koji su analizirali rezultate 18 studija s više od 10.000 ispitanika.

Istraživači Sveučilišta Shanghai Jiao Tong iz Šangaja proučavali su vezu između unosa vitamina D ili razine 25-hidroksivitamina D (aktivnog oblika u tijelu) i kolorektalnog raka, raka debelog crijeva i rektalnog raka.

Analizom prethodnih istraživanja su ustanovili kako je rizik od raka debelog crijeva manji za 33 posto kod osoba koje su imale najvišu razinu vitamina D u odnosu na one s najnižom razinom sunčevog vitamina.

Osobe koje su vitamin D uzimale putem dodataka prehrani uspjele su smanjiti svoj rizik za 12 posto u odnosu na druge ispitanike. Rak debelog crijeva drugi je po redu vodeći uzrok smrti zbog raka u razvijenim zemljama, tvrde stručnjaci, unatoč činjenici što se ova bolest može izliječiti kirurškom intervencijom ukoliko je dijagnoza postavljena u ranijoj fazi.

Sunčev vitamin povezuje se s mnogim zdravstvenim dobrobitima: mnoge su studije pokazale kako može pomoći u zaštiti od nekoliko vrsta raka, bolesti srca, dijabetesa ili astme. Iako su studije s glavnim predmetom istraživanja vitaminom D česte, stručnjaci nisu u potpunosti sigurno na koji način ovaj vitamin omogućuje zdravstvenu zaštitu.

Vitamin D bolji od H1N1 cjepiva!

Datum: 30.09.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Povratak I Ispiši članak Vrh stranice
Zdravlje za sve - Prethodni članci

Nova otkrića u širenju Alzheimerove bolesti

Alzheimerova bolest širi se predvidljivim putevima iz jednog dijela mozga u drugi preko dodirnih točaka živčanih stanica, tzv. sinapsi, pokazalo je novo američko istraživanje.

Datum: 03.02.2012 I Autor: MoH/Pliva zdravlje Vrh stranice

Pješaci, slušanje glazbe s mp3 playera je opasno!

Ako volite slušati glazbu iz mp3 playera ili sličnog prijenosnog gadgeta dok pješke idete na posao, mogli biste razmisliti o ovoj opasnoj navici. Oprez!

Datum: 20.01.2012 I Autor: MoH/Ordinacija.hr Vrh stranice

Prehranom protiv moždanog udara

Iako prehrana s visokim udjelom bjelančevina može biti korisna nisu svi proteini isti - konzumiranje velikih količina crvenog mesa povećava rizik od moždanog udara dok ga bijelo mese smanjuje, prema američkom istraživanju.

Datum: 13.01.2012 I Autor: MoH/Pliva zdravlje Vrh stranice

Zeleni čaj štiti od gripe bolje nego cjepivo

Osim cijepljenja protiv sezonske gripe postoje određeni koraci koje možete poduzeti kako bi se zaštitili od ove zarazne bolesti i osigurali bezbrižnu zimu.

Datum: 09.12.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr Vrh stranice
Zdravlje za sve - Ostali članci
Mutacija gena povećava rizik od raka kože
Datum: 18.11.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Prepečeno meso udvostručuje rizik od raka
Datum: 11.11.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Hzzo nabavio 600 000 doza cjepiva protiv gripe
Datum: 04.11.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Ladica za povrće je najopasniji dio hladnjaka
Datum: 28.10.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Pravilnom prehranom do zdravog osmjeha
Datum: 21.10.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Sirovo mlijeko smanjuje rizik od astme i alergija
Datum: 06.10.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Detoksikacija grožđem
Datum: 23.09.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Visoka temperatura smanjuje učinkovitost lijekova
Datum: 26.08.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Stručnjaci oboljelima od raka preporučuju tjelesnu aktivnost
Datum: 18.08.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Ubodi i ugrizi životinja
Datum: 29.07.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Pregled arhive
 
Projekti
Partneri