MODERNA HRVATSKA

MODERNA HRVATSKAPočetna stranicaO udruziKartaKontakti
Teme
Programski dokumenti
Početna >> Zdravlje za sve >> Studija o utjecaju doniranja bubrega na zdravlje
Zdravlje za sve

Studija o utjecaju doniranja bubrega na zdravlje

Osobe koje doniraju bubrege već nakon godinu dana nemaju ništa veći rizik za općenito zdravstveno stanje i smrt nego ostatak populacije, objavili su američki znanstvenici s Johns Hopkins University.

Ipak, pokazalo se kako donori imaju veći rizik za smrt u roku od 90 dana nakon što im je odstranjen bubreg, piše Journal of the American Medical Association.

Istraživači to objašnjavaju posljedicama složenog operativnog zahvata.

Zbog pomanjkanja organa za transplantaciju od preminulih osoba, posljednjih godina je u razvijenim zemljama u porastu broj živih donora bubrega.

U novoj studiji su korišteni podaci za 80000 osoba koje su između 1994. i 2009. godine donirale bubreg, te su uspoređeni s podacima za 9364 zdravih ispitanika iz kontrolne skupine.

U Hrvatskoj više od 170000 osoba ima šećernu bolest, a u 45% bolesnika s dijabetesom dolazi do oštećenja i zatajenja funkcije bubrega, upozoreno je srijedu na konferenciji za novinare Hrvatskog društva za nefrologiju, dijalizu i transplantaciju (HDNDT) Hrvatskog liječničkog zbora u povodu 5. Svjetskog dana bubrega.

Cilj ovogodišnje akcije je podići svijest o važnosti dobre regulacije šećerne bolesti koja je vodeći uzrok bubrežne bolesti.

 

Datum: 12.03.2010 I Autor: MoH/Plivazdravlje
Povratak I Ispiši članak Vrh stranice
Zdravlje za sve - Prethodni članci

Nova otkrića u širenju Alzheimerove bolesti

Alzheimerova bolest širi se predvidljivim putevima iz jednog dijela mozga u drugi preko dodirnih točaka živčanih stanica, tzv. sinapsi, pokazalo je novo američko istraživanje.

Datum: 03.02.2012 I Autor: MoH/Pliva zdravlje Vrh stranice

Pješaci, slušanje glazbe s mp3 playera je opasno!

Ako volite slušati glazbu iz mp3 playera ili sličnog prijenosnog gadgeta dok pješke idete na posao, mogli biste razmisliti o ovoj opasnoj navici. Oprez!

Datum: 20.01.2012 I Autor: MoH/Ordinacija.hr Vrh stranice

Prehranom protiv moždanog udara

Iako prehrana s visokim udjelom bjelančevina može biti korisna nisu svi proteini isti - konzumiranje velikih količina crvenog mesa povećava rizik od moždanog udara dok ga bijelo mese smanjuje, prema američkom istraživanju.

Datum: 13.01.2012 I Autor: MoH/Pliva zdravlje Vrh stranice

Zeleni čaj štiti od gripe bolje nego cjepivo

Osim cijepljenja protiv sezonske gripe postoje određeni koraci koje možete poduzeti kako bi se zaštitili od ove zarazne bolesti i osigurali bezbrižnu zimu.

Datum: 09.12.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr Vrh stranice
Zdravlje za sve - Ostali članci
Mutacija gena povećava rizik od raka kože
Datum: 18.11.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Prepečeno meso udvostručuje rizik od raka
Datum: 11.11.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Hzzo nabavio 600 000 doza cjepiva protiv gripe
Datum: 04.11.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Ladica za povrće je najopasniji dio hladnjaka
Datum: 28.10.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Pravilnom prehranom do zdravog osmjeha
Datum: 21.10.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Sirovo mlijeko smanjuje rizik od astme i alergija
Datum: 06.10.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Vitaminom D snizite rizik od raka debelog crijeva
Datum: 30.09.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Detoksikacija grožđem
Datum: 23.09.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Visoka temperatura smanjuje učinkovitost lijekova
Datum: 26.08.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Stručnjaci oboljelima od raka preporučuju tjelesnu aktivnost
Datum: 18.08.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Pregled arhive
 
Projekti
Partneri