MODERNA HRVATSKA

MODERNA HRVATSKAPočetna stranicaO udruziKartaKontakti
Teme
Programski dokumenti
Početna >> Zdravlje za sve >> Prehranom protiv moždanog udara
Zdravlje za sve

Prehranom protiv moždanog udara

Iako prehrana s visokim udjelom bjelančevina može biti korisna nisu svi proteini isti - konzumiranje velikih količina crvenog mesa povećava rizik od moždanog udara dok ga bijelo mese smanjuje, prema američkom istraživanju.

"Glavna poruka ovoga istraživanja jest da je vrsta proteina bitna za rizik od moždanog udara", kazao je Frank Hu s Harvarda. Istraživanje objavljeno u časopisu Stroke obradilo je podatke o 130000 muškaraca i žena koji su praćeni od srednje životne dobi do starije dobi.

Tijekom 20 godina koje je obuhvatilo istraživanje gotovo 1400 muškaraca i 2600 žena pretrpjelo je moždani udar.

Muškarci koji su jeli više od dvije porcije crvenog mesa svaki dan imali su 28% veći rizik od moždanog udara u odnosu na muškarce koji su dnevno jeli prosječno trećinu porcije crvenog mesa.

Kod žena koje su jele više crvenog mesa rizik od moždanog udara bio je 19% veći u odnosu na one koje su povremeno jele crveno meso.  Stručnjaci vjeruju da su povećani rizici povezani s masnoćama i željezom u crvenom mesu.



Datum: 13.01.2012 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Povratak I Ispiši članak Vrh stranice
Zdravlje za sve - Prethodni članci

Nova otkrića u širenju Alzheimerove bolesti

Alzheimerova bolest širi se predvidljivim putevima iz jednog dijela mozga u drugi preko dodirnih točaka živčanih stanica, tzv. sinapsi, pokazalo je novo američko istraživanje.

Datum: 03.02.2012 I Autor: MoH/Pliva zdravlje Vrh stranice

Pješaci, slušanje glazbe s mp3 playera je opasno!

Ako volite slušati glazbu iz mp3 playera ili sličnog prijenosnog gadgeta dok pješke idete na posao, mogli biste razmisliti o ovoj opasnoj navici. Oprez!

Datum: 20.01.2012 I Autor: MoH/Ordinacija.hr Vrh stranice

Zeleni čaj štiti od gripe bolje nego cjepivo

Osim cijepljenja protiv sezonske gripe postoje određeni koraci koje možete poduzeti kako bi se zaštitili od ove zarazne bolesti i osigurali bezbrižnu zimu.

Datum: 09.12.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr Vrh stranice

Mutacija gena povećava rizik od raka kože

Rezultati najnovijeg istraživanja su pokazali kako genetska predispozicija povezana sa smeđim očima i madežima može povećati rizik od raka kože za dva i pol puta.

Datum: 18.11.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr Vrh stranice
Zdravlje za sve - Ostali članci
Prepečeno meso udvostručuje rizik od raka
Datum: 11.11.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Hzzo nabavio 600 000 doza cjepiva protiv gripe
Datum: 04.11.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Ladica za povrće je najopasniji dio hladnjaka
Datum: 28.10.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Pravilnom prehranom do zdravog osmjeha
Datum: 21.10.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Sirovo mlijeko smanjuje rizik od astme i alergija
Datum: 06.10.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Vitaminom D snizite rizik od raka debelog crijeva
Datum: 30.09.2011 I Autor: MoH/Ordinacija.hr
Detoksikacija grožđem
Datum: 23.09.2011 I Autor: MoH/Pliva zdravlje
Visoka temperatura smanjuje učinkovitost lijekova
Datum: 26.08.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Stručnjaci oboljelima od raka preporučuju tjelesnu aktivnost
Datum: 18.08.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Ubodi i ugrizi životinja
Datum: 29.07.2011 I Autor: MoH/Plivazdravlje.hr
Pregled arhive
 
Projekti
Partneri